joi, 17 mai 2012

Amintiri din Costa Rica

Elena Udrea, despre condițiile din închisoarea din Costa Rica: 
„Am dormit cu Alina. Noroc că e slabă”



Elena Udrea face noi dezvăluiri despre perioada în care a fost închisă într-un penitenciar pentru femei din Costa Rica. Fostul ministru a spus că, în primele două luni, a dormit în pat cu Alina Bica și că a putut să-și vadă fetița, Eva. „Ieri, când am părăsit pușcăria, toată lumea plângea”, a spus fostul ministru, referitor la o taxă de protecție, așa cum o parte a presei a scris.

Elena Udrea a dezvăluit condițiile din închisoarea din Costa Rica: „Am stat în același pat. Două luni am avut un singur pat, noroc că Alina e foarte slabă.”



Vezi și

  1. Schema de tratament pentru cazurile ușoare de Covid-19

  2. Romania traiește , încă ,  din inertia bogățiilor create in Epoca Comunistă

  3. Scara de valori a societății romanești 

  4. Europa privită din viitor

  5. Hrana vie

  6. Planurile in derulare sunt o munca in progres,  veche de sute de ani  

  7. Destinatii uimitoare pe glob

  8. Miracolul japonez- Drum reconstruit în patru zile

  9. Primarul care nu frură

  10. Duda a pus mâna pe Casa Regală

  11. Nu poti multiplica bogatia divizand-o !  

  12. Evolutia Laptop - Cântărea 5,44 kg

  13. O Nouă Republică

  14.    A fi patriot nu e un merit, e o datorie.! 

  15. În vremea monarhiei, taranii romani reprezentau 90% din populatie si nu aveau drept de vot.

  16. Miracolul din Noua Zeelandă - LYPRINOL

  17. Cea mai frumoasă scrisoare de dragoste

  18. Locul unde Cerul se uneste cu Pamantul

  19. Fii propriul tău nutriționist

  20. Maya ramane o civilizatie misterioasa

  21. Slăbești daca esti motivat

  22. Serbet de ciocolata

  23. Set medical Covid necesar acasă

  24. Medicament retras - folosit în diabet

  25. Brexit-ul - Spaima Europei

  26. Virusul Misterios

  27. Inamicul numărul unu al acumulatorilor 

  28. Sistemele solare - apă caldă

  29. Economisirea energiei electrice

  30.  Hoțul de cărți

  31. Aparitia starii de insolventa

  32. TRUMP ESTE PRESEDINTE

  33. Microbii din organismul uman

  34. Despre islamizarea Europei. O publicăm integral.  Și fără comentarii. 

  35. „Naţiunea este mai importantă ca Libertatea !”

  36. Masca ce omoară virusul     O veste de Covid  

  37. Primul an de viaţă - Alocatia pentru copil  

  38. Tavalugul Marelui Razboi - Globaliyarea - Asasinii Economici


Pentru mine a fost traumtizant. Mă gândeam că nu am plâns adunat în toată viața mea cât am plâns în prima lună acolo, gândindu-mă la copil și la faptul că era singur acasă, mă rog, fără mine”, a spus Elena Udrea, la România TV.

Despre condițiile din penitenciarul din Costa Rica, ea a spus că „este mult mai multă libertate”.

Sunt condiții de pușcărie. Nu există regim preferențial cum am văzut că s-a scris. Nu există aripă VIP, există o singură pușcărie pentru femei, unde stă toată lumea”, a adăugat fostul ministru.

Udrea a mai spus că a fost o surpriză faptul că a fost ridicată de pe stradă: „Avocații informaseră Interpolul unde locuim, ce facem. Nu ne așteptam să fim ridicate de pe stradă. Eram cu copilul pe stradă când s-a întâmplat. Era prima ieșire cu bebelușul la plimbare.”

Ea a precizat că a putut să-și vadă fetița în timpul celor trei luni de detenție. „Am preferat să îl văd (bebelușul, n.red.) doar de câteva ori. Nu am vrut să riscăm să se întâmple ceva cu bebelușul”, a mai spus Udrea.

Fostul ministru a negat totodată că a fost interogată de FBI.

Nu ne-a întrebat nimeni nimic. Nu am fi avut ce să spunem FBI. Nu eram eu persoana să vorbesc despre lucrul acesta. Informațiile se pot lua cu ușurință din altă parte. Privind taxa de protectie, nici vorbă, femeile alea erau femei normale, cu copii acasă, toate, cele mai multe arestate pentru vânzare de droguri. Nu se punea problema să se ceară taxă de protecție”, a spus Udrea.

„Ieri, când am părăsit pușcăria, toată lumea plângea. Ne-am înțeles foarte bine cu femeile de acolo”, a adăugat fostul parlamentar.

„Am stat în același pat cu doamna Bica. Asta a fost o problemă. Două luni am avut un singur pat, noroc că Alina e foarte slabă și am reușit să încăpem amândouă. Poate a fost și o parte bună, pentru că, fiind împreună, am trecut mai ușor peste perioada asta. Am încercat toate soluțiile juridice, până la urma soluția a venit din România ca urmare a deciziei CCR. Acolo am încercat tot ce se putea juridic. Cred că am avut și dreptate, dar într-o situație ca asta contează mult aspectul politic”, a mai spus Elena Udrea.


Ministerul Justiţiei din Costa Rica: Aşteptăm răspunsul Elenei Udrea privind fetiţa

Elena Udrea, care este închisă în închisoarea Vilma Curling, își poate vedea fiica nou-născută de două ori pe zi, scrie site-ul de știri LaTeja.cr., care citează Ministerul Justiţiei din Costa Rica.

Elena Udrea este închisă în această închisoare, cunoscută sub numele de Păstorul cel Bun, din 3 octombrie, când a fost arestată la cererea Interpol.

Potrivit site-ului de ştiri, în ziua în care a fost arestată, Udrea tocmai urca fetiţa într-o mașină cu prietenul ei Adrian Alexandrov, cu care are doi ani de relație.

Deținutei "i s-a transmis că în penitenciar există un modul maternal pentru îngrijirea copiilor, în cazul în care este interesată de acest lucru pentru copilul ei. Directorul penitenciarului așteaptă răspunsul ei", a transmis vineri Ministerul Justiției și Păcii din Costa Rica.

Elena Udrea își va putea vedea copilul în acest centru maternal din închisoare, dar vizitele sunt foarte scurte.


Stimata Doamna Elena ma bucur ca nu v-ati suparat si ca ati reactionat ca un om cu scaun la cap.Asa a castigat Basescu al doilea mandat cu voturile din strainatate manipulati de Dan Diaconescu ,cu OTV-ul lui. cu smecheriile lui Baconschii cand era ambasador la Paris unde au votat un roman la fiecare 20 de secunde,cu smecheriile P.D.L-eprei Willy Branza cu manipularile si turismul electoral facut cu romanii dinSpania si Italia si cu cei 90% voturi de la Basarabeni carora Piratul le-a promis 2(doua)miliarde de Euro si pe care a uitat se le dea dupa ce a fost reales.
Plus turismul electoral si multe alte fraude electorale ramase nepedepsite pentru ca la interne era buldogul Blaga la parchet DNA,si ministerul de Justitie erau tot oamenii marinarului.Plus oamenii simpli manipulatimanipulati de Dan Diaconesu,cu OTV-ul lui si de catre miile de popi care din ordinul lui Daniel Ceobotea preanbodatitul patriarh al BOR care au indobitocit milioane de romani facand sa dea votulcelui care a distrus flota si intreaga Romanie.L-a ajutat si judecatorii de la Curtea Constitutionala a Romaniei tot oamenii piratului care au inchis ochii la fraudele semnalate si in loc sa apere Constitutia Romaniei, l-a ajutat validandu-i alegerea si-l ajuta-ncontinuare sa incalce Constitutia.Va mai aduceti aminte propaganda probasista facuta de Dan Diaconescu in acea vreme la OTV? Vreti sa spuneti ca nu va manipulat si l-ati votat pe Basescu? Daca spuneti NU,va spun ca nu va cred si nu sunteti ceea ce spuneti ca sunteti.Daca a putut sa va manipuleze pe D-voastra sa fiti capabila sa va bateti atat de tare pentru acest impostor deosebit de periculos,va inchipuiti cat de usor ii manipuleaza pe oamenii simpli amarati carora le promite marea cu sarea,acest multimiliardar imbogatit dupa 1989 prin tot felul de excrocherii.ce ziceti? Sa-l alegem presedintele Romaniei,sau sa fie trimis dupa gratii,pentru raul pe care ni l-a facut si ni-l face?   









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu